خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

پیگیر افزایش حقوق کارکنان هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۹۶۴

فرمانده ناجا از پیگیری افزایش حقوق کارکنان خبر داد و عنوان کرد: پیگیری این موضوع از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در اولین گردهمایی فرماندهان عالی رتبه ناجا با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی نام گذاری شده است، گفت: تحقق شعار همدلی و همزبانی در تمام نقاط کشور بین پلیس و مردم می بایست محقق شود.

وی در ادامه بر اهتمام بیشتر در امر آموزش در تمامی جهات و افزایش توانمندی و کارآیی پلیس در امور و ماموریت های محوله تاکید کرد و افزود: افزایش ماموریت های متنوع در ناجا مستلزم توجه ویژه مسئولان به نیروی انتظامی می باشد.

فرمانده ناجا همچنین از پیگیری افزایش حقوق کارکنان خبر داد و عنوان کرد: پیگیری این موضوع از اولویت های اصلی نیروی انتظامی می باشد.

سردار اشتری گفت: ماموریت دفتر پیگیری ویژه به منظور ارجاع مطالبات ، شکایات مردم و گزارش گیری نوبه ای توسط اینجانب به جدیت دنبال می شود.

استمرار و جدیت بیشتر در اقدامات پیشگیرانه در حوزه قرارگاه های مقابله با سرقت، اهتمام جدی در مقوله مبارزه با قاچاق کالا، سوخت ، انسان و تشکیل قرارگاه جهادی صیانت، به منظور صیانت از کارکنان و پیشگیری از جرائم مربوط به آنان از جمله مواردی بود که سردار اشتری در این همایش به آن ها اشاره و تاکید کردند.

فرمانده ناجا در پایان از تلاش مضاعف برای دستیابی به کاهش ده درصدی تلفات جاده ای تا پایان سال خبر داد.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز