خبرگزاری کار ایران

بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۸۷۶

دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت در ۶ محور توسط مجتمع آموزشی رعد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۶۳ با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی ـ حرکتی به منظور استقلال فردی و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی تاسیس شده است و در حال حاضر با تاسیس ۲۰ مرکز تابعه در سراسر کشور به توان یابان خدمات آموزشی، توانبخشی و حمایتی ارائه می دهند.

در حال حاضر دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت در ۶ محورکارآفرینی، اجتماعی، رسانه، علمی و فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور ۳۰ انجمن و موسسه فعال حوزه معلولان از سراسر ایران طی دو روز در دفتر مرکزی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرک غرب  برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش نمایشگاه توانمندیهای مراکز تهران و شهرستانی در فضای باز با ۳۵ غرفه و مراسم اختتامیه در سالن همایش با حضور ۲۰۰ نفر از مسئولین دولتی مرتبط از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور و... با معرفی برترینهای جشنواره از میان مدیران انجمنهای معلولان و الگوهای موفق توانیابان کارآفرین برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ عصر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز