خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:

کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر از سیاست‌های سال‌های اخیر است

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۲۳

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه هدایای معلمان نمونه بزودی پرداخت می‌شود، علت کمبود فضای آموزشی در سایت‌های مسکن مهر را ناشی سیاست های گذشته آموزش و پرورش دانست.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، محمد فاضل درباره احتمال سه شیفته شدن مدارس در آستانه سال تحصیلی، گفت: هنگامی که پروژه مسکن مهر را ایجاد کردند، حتی زمین هم برای ساخت مدرسه دیده نشده است و طبعا دچار بحران خواهیم شد.

وی افزود: البته آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا این اتفاق نیفتد و در سال جدید تحصیلی در صدد هستیم مدارس حتی دو شیفته هم نشود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم هر جا که دسترسی به دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داریم، تحت پوشش قرار دهیم و به هر طور شده مانع ترک تحصیل دانش‌آموزان شویم.

فاضل ادامه داد: در جاهایی که با تراکم بیش از حد دانش‌آموز مواجه هستیم به دلیل کمبود فضای آموزشی است که وزارت آموزش و پروش از سیاست های گذشته به ارث برده‌ است.

وی افزود: مسکن مهر جزو مواردی است که تجمیع مردم در زمانی محدود اتفاق می‌افتد که باید زیرساخت‌هایی برای آن در نظر گرفته می‌شد و به دلیل اینکه فضای آموزشی پیش‌بینی نکرده‌اند، نمی‌توانیم بگوییم تراکم دانش‌آموزی نیز وجود ندارد؛ اما در تلاش هستیم تا برای سال جدید تحصیلی دانش‌آموزان مشکلی پیش نیاید.

فاضل افزود: اگر بتوانیم تمامی مطالبات فرهنگیان را یک ساعت هم زودتر پرداخت کنیم، تعللی نخواهیم داشت و ما به دنبال تامین اعتبارات مالی هستیم.

وی تصریح کرد: پاداش بازنشستگان و معلمان نمونه و هر مطالبه‌ای از سوی فرهنگیان را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم تامین اعتبار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز