خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت به ایلنا خبر داد:

قربانیان ایرانی حادثه مکه به ۶ نفر رسید/ ۶نفر همچنان مفقود هستند +اسامی

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۰۶

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از پیدا شدن جسد یکی از مفقودان حادثه مکه خبر داد.

سید علی مرعشی (رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر) که هم‌اکنون در مکه حضور دارد؛ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از پیداشدن یکی دیگر از قربانیان حادثه مسجدالحرام خبر داد و گفت: از میان ۷ مفقودی اعلام شده، ۱ ساعت پیش یکی از مفقودشدگان پیدا شد.

وی همچنین درباره وضعیت مصدومان این حادثه که همچنان در بیمارستان بستری هستند، گفت: ۶ نفر از حجاج ایرانی در بیمارستان سعودی بستری هستند که یک نفر از آن‌ها به علت جراحی مغزی زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارد.

مرعشی اضافه کرد: از ۶ مصدومی که در بیمارستان هلال احمر ایران بستری شدند، امروز ۴ نفر از آن‌ها مرخص و ۲ نفر همچنان بستری هستند.

اسامی مفقودین هم به این شرح است: مریم آل‌طه فرزند می‌رجواد با شماره کاروان ۱۱۲۶۶، حسن قاسمی درآباد فرزند علی‌عباس به شماره کاروان ۱۷۷۱۰، فاطمه دامغانی فرزند ذبیح‌الله با شماره کاروان ۲۲۱۲۴، کبری بیگم می‌رغفوری فرزند میرحسین با شماره کاروان ۲۲۱۲۴، محمدجعفر فلاح فرزند ابراهیم با شماره کاروان ۱۳۳۵۲، شعبان گرجی از همدان و احمد حاتمی فرزند علی.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز