خبرگزاری کار ایران

سروری تاکید کرد:

جلوگیری از سفرهای تشویقی مدیران شهرداری به خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۴۰

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نسبت به انجام سفرهای پر هزینه خارج از کشور در شهرداری تهران اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی و تاکید ایشان بر جلوگیری از ریخت و پاش گفت: امروزه در شهرداری تهران شاهد اقدامات پرهزینه و کم فایده هستیم که یکی از موارد سفرهای خارج از کشور است که در شهرداری تهران اتفاق می‌افتد.

رئیس کمیسیون نظارت با تاکید براینکه قالیباف این موضوع را به عنوان دغدغه مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: از آنجا که امروزه امکان استفاده از فضای مجازی و امکان مستندسازی در خصوص اقدامات شهرداری وجود دارد، ضروری نیست برای انتقال تجربیات هزینه سفر را از جیب مردم بدهیم و حتی تصور می‌کنم این سفرها به عنوان تشویقی برای مدیران شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه چنین سفرهایی در مجلس نیز وجود داشت که امروز از میزان آنها کاسته شده است، بیان کرد: درخواست من از قالیباف و مدیران تصمیم‌گیر آن است که این سفرها کنترل کنند، زیرا ضرورتی برای این اقدامات پرهزینه وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه برخی از انتقال تجارب نه تنها فایده‌ای برای شهر ندارد بلکه برای کشور هزینه‌هایی به دنبال دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز