خبرگزاری کار ایران

سازمان حج و زیارت اعلام کرد:

تأیید فوت سه بانوی زائر ایرانی/ آمار نهایی جان باختگان ایرانی حادثه مکه به ۱۱ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۸۷

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تحقیقات بعمل آمده در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد مصدومین حادثه عصر جمعه گذشته متأسفانه مطلع شدیم سه بانوی زائر ایرانی مفقودی حادثه جزء جان باختگان این حادثه می‌باشند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اطلاعات دریافت شده از خانواده و هم کاروانی‌های زائران مفقودی با توجه به اینکه این سه زائر ایرانی در زمان حادثه در محل اصلی سقوط جرثقیل حضور داشتند به نظر می‌رسید این سه زائر از آسیب دیدگان بسیار جدی این حادثه هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید: بدنبال اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد پیدا شده، شناسایی این اجساد توسط خانواده و نزدیکان آنان صورت گرفت.

در این اطلاعیه آمده است: خانم مریم آل طه بناب از کاروان ۱۱۲۶۶ استان آذربایجان شرقی، خانم فاطمه دامغانی از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان و همچنین خانم کبری بیگم غفوری از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان سه بانوی زائر ایرانی هستند که در پی حادثه روز جمعه مسجد الحرام جان باختند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: با قطعی شدن خبر فوت این سه بانوی ایرانی تعداد کشته شدگان ایرانی حادثه عصر جمعه مکه مکرمه براساس آمار قطعی ۳۹۰ کاروان ایرانی مستقر در مکه مکرمه به ۱۱ نفر افزایش یافت.

همچنین به اطلاع می‌رساند از مجموع ۷ زائر ایرانی حادثه مکه مکرمه بستری در بیمارستان‌های مکه ۴ نفر آنان مرخص شده و ۳ زائر عزیز دیگر روند درمانشان ادامه دارد و حال عمومی آنان رضایت بخش است.

در پی طوفان شدید عصر روز جمعه در مکه مکرمه و سقوط یک بالابر در صحن مسجدالحرام متأسفانه ۱۱ زائر ایرانی فوت و ۳۲ زائر ایرانی مجروح شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز