خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری مطرح کرد:

جلب مشارکت‌های غیردولتی برای شتاب‌بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۹۳

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در ۲۲ استانی که رئیس‌جمهور تاکنون به آنجا سفر داشته از مشارکت‌های غیردولتی برای شتاب بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی در استان‌ها استفاده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری (معاون اجرایی رئیس‌جمهور) در مراسم افتتاح ۱۴۰ مدرسه بنیاد برکت اظهار داشت: ما در شروع فعالیت دولت یازدهم با یک حجم عظیمی از فعالیت‌های عمرانی نیمه کاره (۷۵ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام) مواجه بودیم که برای تکمیل آن‌ها ۴۰۰ هزار میلیارد تومان منابع نیاز داشتیم.

وی افزود: از ابتدای دولت سیاست جلب مشارکت نهادهای غیردولتی که از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بخش خصوصی را برای توسعه فعالیت‌های عمرانی در پیش گرفتیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: در ۲۲ استانی که رئیس‌جمهور تاکنون به آنجا سفر داشته از این مشارکت برای شتاب بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی در استان‌ها استفاده کردیم.

شریعتمداری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای سیاست‌ها مشفقانه و همسو با فعالیت دولت عمل می‌کند خاطرنشان کرد: این ستاد متکفل اجرای طرح‌های فراوانی است که با توانمندسازی مردم در مناطق محروم فعالیت‌هایی را اجرایی کرده و می‌کند که از جمله می‌توان به اشتغال صنعتی در مناطق محروم و به کارگیری نیروهایی برای تبدیل فراورده‌های خام به فراورده‌های با ارزش افزوده بالا اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در جایگاهی قرار دارد که در سراسر کشور به مردم خدمات ارائه می‌کند و مدیریتی همراه با تدبیر در مجموعه این ستاد وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز