خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

ایجاد زیر ساخت‌های قانونی برای حفظ باغات روند کندی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۳۰۹

عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد زیرساخت‌های قانونی لازم در زمینه حفظ و گسترش باغات تاکنون تاکنون روند کندی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی گفت: موضوع حفظ و گسترش باغات جزو اولویت‌های شهر تهران است، اما ایجاد زیرساخت‌های قانونی لازم در این زمینه تاکنون روند کندی داشته است و نواقصی در تصویب اسناد بالادستی در این خصوص وجود دارد.

وی ادامه داد: هفت طرح در این خصوص وجود داشته که باید تا آخر شش ماهه نخست سال 94 تصویب و ابلاغ می‌شده است که که شامل تدوین طرح موضوعی ساماندهی فضای سبز تهران، تهیه طرح توزیع متوازن فضای سبز تهران، طرح حمایتی صیانت از باغات، برنامه حمایتی توسعه کمی و کیفی فضای سبز خصوصی، نیمه خصوصی، عمومی است.

جدیدی در ادامه اضافه کرد: همچنین برنامه جامع حفاظت و سازمان‌دهی جریان طبیعی آب سیل‌ها و ... با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از دیگر طرح‌هایی است که باید به عنوان وظیفه شهرداری در برنامه اول اجرا می‌شده که هنوز اجرا نشده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تاخیر در ارائه اسناد فوق در شرایطی که سال دوم اجرایی به نیمه رسیده است به صلاح نیست و پیشنهاد می‌شود موضوع فوق جهت پیگیری به شهرداری ابلاغ شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود اختلاف میان سازمان بوستان های شهرداری تهران و شرکت آب منطقه ای تهران در خصوص بهره برداری از چاههای سازمان بوستانها به منظور آبیاری درختان وفضای سبز گفت: در خواست می کنم این موضوع نیز به صورت جدی پیگیری شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز