خبرگزاری کار ایران

تاکید بر افزایش همکاری‌ها جهت توسعه اورژانس هوایی

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۳۴۸

در جلسه مشترک وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر کشور درخصوص بررسی راه‌های افزایش همکاری برای توسعه اورژانس هوایی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایلنا، در راستای توسعه خدماتی و زیرساختی اورژانس هوایی کشور صبح امروز جلسه مشترکی بین  جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت در محل دفتر وزارتی برگزار شد.

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای قابل توجه اورژانس هوایی در مدت راه اندازی تا کنون بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاهها در مناطق مختلف کشور تاکید کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.

وی خواهان همکاری هلال احمر در  توسعه اورژانس هوایی شد و  گفت: برای این امر مطالعات و برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه با مرور ظرفیت های هلال احمر از نظر برخورداری از تعداد بالگرد گفت: تعهد کرده ایم در هر استان حداقل یک بالگرد داشته باشیم و در عین حال آماده همکاری با وزارت بهداشت در زمینه توسعه اورژانس هوایی نیز هستیم.

در این جلسه دو طرف راهکارهای مختلف توسعه اورژانس هوایی و زمینه‌های همکاری در این خصوص را بررسی کردند و بر لزوم استفاده از پتانسیل‌های طرفین تاکید شد.

این جلسه با حضور دکتر هاشمی، دکتر آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر صابری‌نیا، رئیس اورژانس کشور و دکتر ضیایی رئیس سازمان هلال احمر کشور و تیم تخصصی این سازمان در محل وزارت بهداشت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز