خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی شهرداری تهران تشریح کرد:

جزییات حادثه پیش آمده برای مرتضی طلایی/ پزشکان سوختگی را 18 درصد اعلام کردند

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۷۳۰

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در منزل مرتضی طلایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام امرودی (معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران) درباره آخرین وضعیت حال جسمانی مرتضی طلایی که از صبح امروز به دلیل سوختگی ناشی از نشت گاز در بیمارستان چمران بستری شده است، اظهارداشت: در حال حاضر ملاقات آقای طلایی بودیم و در حال استراحت بودند از پزشکان در خصوص اوضاع احوال وی سوال کردم و اعلام کردند که تحت مراقبت هستند و حالشان رو به بهبود است.

وی افزود: اقای طلایی در حال حاضر در BICU بستری و ممنوع الملاقات هستند.

معاون اجتماعی شهرداری تهران در تشریح حادثه پیش آمده برای مرتضی طلایی گفت: صبح امروز براساس نشت گاز، حادثه ای در منزل وی رخ می دهد و آقای طلایی برای نجات نزدیکانشان خودشان را درگیر می کند و بیشترین حادثه برای ایشان به وجود می آید و سایر اعضای خانواده در سلامت کامل به سر می برند.

 امرودی با اشاره به اینکه پزشکان عمق سوختگی آقای طلایی را 18 درصد اعلام کردند گفت: بخش عمده ای از بدن و صورت وی دچار سوختگی شده است.

با توجه به اینکه آقای طلایی از جانبازان دفاع مقدس هستند و شیمیایی شدند آثار سوختگی وارد ریه ایشان شده و این موضوع برای ما نگرانی ایجاد کرده است البته پزشکان در حال مطالعه و مورد بررسی هستند و سعی کرده اند این وضعیت را کنترل کنند و امیدوارم با دعای خیر مردم حال ایشان بهبود یابد.

 امرودی بر این موضوع تاکید کرد که آقای طلایی به کما نرفته و پزشکان داروهای بیهوشی را به وی تزریق کرده اند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر آقای طلایی ممنوع الملاقات هستند و خواهش می کنم مردم به بیمارستان مراجعه نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز