خبرگزاری کار ایران

معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد

توقف پذیرش دانشجوی جدید در "رشته پزشکی" در واحد قشم

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۸۵۳

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در خصوص واحد قشم دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: توقف پذیرش دانشجوی جدید در رشته پزشکی در واحد قشم برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ براساس توافق مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت بوده است.

به گزارش ایلنا، معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دنبال انتشار مطالب نشست خبری معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با اصحاب رسانه در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در روز سه‌شنبه 23 شهریورماه، نکات زیر را برای شفاف‌سازی و تنویر افکار دانشجویان و دانشگاهیان عنوان می‌کند مبنی بر اینکه نشست خبری مذکور عمدتاً ناظر به بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی برگزار شد و عمده مباحث حول و حوش تحولات در عرصه آموزش پزشکی ارائه شد.

براین اساس نقل قول مطرح شده از معاون آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر انحلال واحد قشم دانشگاه آزاد اسلامی، برداشت از بحث‌های وی بوده است. آنچه که در این نشست مطرح شد، توقف پذیرش دانشجوی جدید در رشته پزشکی در واحد قشم برای سال تحصیلی 94-95 براساس توافق مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت است.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به تلاش‌های فراوانی که توسط واحد مذکور طی ماه‌های اخیر در راستای ارتقاء کیفی آموزش رشته پزشکی صورت گرفته است، امیدواریم شرایطی همکاری وزارت بهداشت با این واحد دانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات موجود فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز