خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در واکنش به اظهارات دادستان تهران؛

جمع‌آوری زنان خیابانی به تنهایی جواب نمی‌دهد/ باید به دنبال توانمندسازی آنان باشیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۹۶۸

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص حل مشکل زنان تن‌فروش، با اشاره به اینکه جمع‌آوری این زنان به تنهایی موثر نیست، پیشنهاد تدوین برنامه‌ای جامع برای توانمندسازی این زنان را مطرح کرد.

شهین‌دخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با اظهارات دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر لزوم جمع‌آوری زنان تن‌فروش و قرار گرفتن آنها تحت پوشش سازمان بهزیستی گفت: اینکه در مورد این زنان تنها بحث جمع‌آوری مطرح باشد و یا اینکه برای آنها برنامه توانمندسازی نیز در نظر گرفته شده باشد از نظر ما بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: بحث جمع‌آوری به تنهایی، بارها اتفاق افتاده و جواب نداده است، بنابراین باید برنامه‌ای داشته باشیم که این خانم‌ها از این وضعیت خارج شده و توانمند شوند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تجربیات گذشته در این خصوص، افزود: بارها در گذشته امتحان شده که این افراد تنها برای مدتی جمع آوری شده‌اند و پس از آنکه تعدادشان زیاد شد، دوباره در جامعه رها شدند.

مولاوردی اظهار کرد: پیشنهاد ما توانمندسازی این زنان است که البته وظیفه تنها یک یا دو دستگاه نیست، زیرا بر اساس نظر بهزیستی 13 دستگاه در مورد آسیب‌های اجتماعی وظیفه دارند و کمیته امداد و بهزیستی به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیستند.

وی در پایان تاکید کرد: بهترین راه حل از نظر ما این است که دستگاه‌های متولی یک برنامه جامع برای حل این مساله داشته باشند و بر اساس آن اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز