خبرگزاری کار ایران

مولارودی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

اجرای چند پروژه ملی در زندان‌های زنان/اشتغال و آموزش زنان زندانی در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۷۲۲

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ایجاد مهدکودک در زندان‌های زنان، ضرورت آموزش و حرفه‌آموزی به زنان زندانی را از جمله برنامه‌های این معاونت اعلام کرد.

شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بازدید خود از چند زندان زنان درباره بازدیدهای پیش رو و همچنین برنامه معاونت زنان برای رسیدگی به وضعیت زندان زنان اظهار داشت: در سفرهای استانی و هر جا که بررسی‌هایمان نشان دهد که زندانی نیاز به بازدید و رسیدگی بیشتر دارد، حتما نسبت به این کار اقدام خواهیم کرد.

مولاوردی با بیان اینکه از دل بازدید از زندان زنان، پروژه های ملی بیرون می‌آید، افزود: ایجاد مهدکودک در زندان زنان، ضرورت آموزش و حرفه‌آموزی به زنان زندانی و همچنین اشتغالزایی برای این زنان از برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه علاوه بر این برنامه‌ها، توانمندسازی خانواده‌های زندانی و چند طرح ملی در زندان‌های زنان کشور با همکاری سازمان زندان‌ها در دستور کار معاونت قرار دارد، خاطرنشان کرد: البته مستقیما ما وظیفه نداریم؛ بلکه از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط و حساس کردن آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز