خبرگزاری کار ایران

تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی با درخواست مشمولان

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۲۲۴

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارائه تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «رحمان علیدوست» گفت: بر اساس تدابیر سازمان وظیفه عمومی ناجا تمامی مشمولان متقاضی تمدید تاریخ اعزام به خدمت می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) درخواست خود را ثبت کنند تا این سازمان بر اساس ظرفیت های موجود نسبت به تمدید تاریخ اعزام آنان اقدام کند.

وی با تاکید بر این که ظرفیت بعضی از مراکز آموزش نیروهای مسلح در برخی از تاریخ های اعزام در ماه های آینده تکمیل شده است، ادامه داد: مشمولان می توانند به تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی در تاریخ های دارای ظرفیت اقدام کنند؛ به عنوان مثال مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آن ها یکم ماه های زوج (آبان، دی و اسفند) تعیین شده است می توانند تاریخ اعزام خود را در یکم اردیبهشت سال 95 تمدید کنند و همچنین مشمولان غیردانشگاهی (دیپلم و زیردیپلم) نیز می توانند تاریخ اعزام خود را برای 19 دی ماه سال جاری به تعویق بیندازند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآور شد: این سازمان با ارائه تسهیلات به مشمولانی که دارای معاذیر (فوت بستگان درجه یک، بیماری مشمول و ...) هستند، امکان تمدید تاریخ اعزام به سربازی آنان را حتی در روز اعزام فراهم کرده است و با توجه به تکمیل ظرفیت تاریخ های ذکر شده، اعزام متقاضیان به ماه های بعد از آن موکول می شود.

وی اظهار کرد: همه درخواست های تمدید و تعجیل از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در سراسر کشور انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری مشمولان به سازمان وظیفه عمومی ناجا و یا معاونت های وظیفه عمومی در استان ها نیست.

علیدوست گفت: مشمولانی که تاریخ و مکان آموزش آن ها تعیین شده است باید در زمان مقرر خود را به مرکز آموزش مربوطه معرفی کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امکان ثبت درخواست تعجیل اعزام به خدمت به دلیل شرایط ذکر شده وجود ندارد و از آنجا که کلیه درخواست های تمدید و تعجیل از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) صورت می گیرد از مشمولان خواستار شدیم که از مراجعه حضوری به سازمان وظیفه عمومی ناجا خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز