خبرگزاری کار ایران

افزایش 15 درصدی بار ترافیک پایتخت همزمان با بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۴۱۴

جانشین رییس پلیس راهور تهران از افزایش 15 درصدی بار ترافیک پایتخت همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایلنا از سایت راهور  سرهنگ عابدی با اشاره به آماده باش کلیه نیروهای راهور تهران همزان با نخستین روز بازگشایی مهر ماه گفت: بر اساس برآوردها ترافیک معابر داخلی و بزرگراهی حدود 15 درصد در نخستین روز سال تحصیلی جدید افزایش داشته است.

وی با اشاره به سنگین بودن بار ترافیک بزرگراهی در ساعات صبح امروز تاکید کرد: بار ترافیک صبحگاهی اولین روز مهر ماه از ساعت 6:30 آغاز شد و تا ساعت 8 ادامه داشت.

جانشین رییس پلیس راهور تهران با اشاره به این که پیک ترافیک صبحگاهی از ساعت 7 تا 8 بوده است خاطرنشان کرد: تا لحظه مخابره این خبر خوشبختانه هیچ تصادف فوتی یا جرحی در پایتخت در نخستین روز مهر ماه نداشتیم.

وی با اشاره به این که برابر دستور رییس پلیس راهور ناجا طرح ویژه ترافیکی بازگشایی مدارس تا 15 مهرماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با توجه به تعطیلات پیش رو در روز شنبه با بار ترافیکی بیشتری رو به رو باشیم.

جانشین رییس پلیس راهور تهران به مراسم دعای عرفه اشاره و خاطرنشان کرد: بر این اساس پیش بینی می شود در ساعات بعدازظهر بخصوص در مناطق مرکزی تهران با بار ترافیکی قابل توجهی مواجه باشیم که در این خصوص نیز برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز