خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف خبر داد

اهدای بیش از ۲۱ هزار بسته اقلام تحصیلی به دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۵۴۵

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از اهدای بیش از ۲۱ هزار بسته کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان از سوی این سازمان در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به دیدار اخیر جانبازان با رهبر فرزانه انقلاب و درخواست یکی از جانبازان از معظم‌له برای دادن دستور جهاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه خطاب به اینجانباز عزیز فرمودند من حکم جهاد فرهنگی را داده‌ام و امروز باید در این مسیر جهاد صورت پذیرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در همین راستا دانش‌آموزان باید در پشت می‌زهای خود و با جهاد علمی به همراه مدیران و مربیان آموزشگاه‌ها این حکم رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه بدون پشتوانه علمی هیچ کشور در دنیا قادر به پیشرفت کردن نیست، اضافه کرد: با این حال باید به این موضوع توجه داشت که علم بدون تقوا و دیانت علمی ناقص است و نمی‌تواند برای سعادت بشر موثر واقع شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سلطه‌گری‌های آمریکا و استکبار جهانی علیه کشورهای مختلف عنوان کرد: این سلطه‌گری به واسطه دانشی است که این کشور‌ها در برخی حوزه‌ها دارند و سبب زورگویی آن‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: خدا را شاکریم که سایه ولایت فقیه بر سر ماست و ایشان سالهاست که بر پیشرفت همه جانبه کشور تاکید می‌کنند.

وی تحصیل علم و دانش را یکی از موهبت‌های الهی به انسان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایرانی‌ها نیز با ضریب هوشی بسیار بالای خود جایگاه مناسبی را در جهت تولید علم در دنیا دارند.

حجت الاسلام محمدی از ارائه بیش از ۱۸ هزار بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان کشور خبر داد و گفت: توجه به نیات واقفین از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد توجه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

گفتنی است، موقوفه عبداالله رضوی یکی از بزرگ‌ترین موقوفات کشور است که با تحت پوشش قرار دادن ۱۱۷ دانش‌آموز یتیم، سهم به‌سزایی را در نظام تعلیم و تربیت ایفا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز