خبرگزاری کار ایران

صابری:

وزیر بهداشت به قول‌های خود در مورد پرونده خون‌های آلوده عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۴۹

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد وزیر بهداشت در خصوص پرونده خون‌های آلوده گفت: ایشان به قول‌هایی که در این خصوص دادند؛ عمل نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صابری در یکصدوهشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک پیروزی تیم فوتسال بانوان اظهار کرد: بسیار مهم است که فیفا حجاب زنان ما در بازی‌ها را می‌پذیرد. بنابراین مهم است که در این خصوص صحبت شود و خانم‌های شورا از این بانوان تقدیر کنند.

این عضو شورای شهر در ادامه اظهار کرد: گزارشی را درباره مصوبه باغ گل نابینایان داشتیم که شهرداری نسبت به آن عکس العمل نشان داد و نظرش را برای ما ارسال کرد که جای تشکر دارد، زیرا مشاهده عکس العمل مسئولین در خصوص تذکرات و بحث‌ها بسیار مهم است، اما از طرف دیگر شاهدیم وزارت بهداشت در مورد قول‌هایی که در ارتباط با پرونده خون‌های آلوده داد نه تنها عملکرد بهتری نداشت، بلکه وضعیت بد‌تر شد.

صابری توضیح داد: ایشان علیه من مصاحبه‌های مختلفی انجام داده‌اند؛ البته خودشان با من خصومتی ندارند، اما بدنه کار‌شناسی ایشان ظاهراً با من مشکل دارد. بنابراین اگر مشکل من هستم؛ قول می‌دهم از پرونده استعفا دهم، اما فشاری که به مردم در ارتباط با احقاق حقشان وارد می‌شود باید پایان بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز