خبرگزاری کار ایران

قناعتی:

تخلفاتی در حوزه شهرسازی احصا شده است

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۸۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم دسترسی اعضا به پرونده‌های بایگانی شهرسازی گفت: در این خصوص تخلفاتی را احصا کرده‌ایم، بنابراین باید این تخلفات را به عنوان نماینده مردم پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در یکصدوهشتادوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل ساخت پل صدر از شهرداری تشکر می‌کنیم، اما این پل زشت است و بر روی ستون‌های آن نمای اسلامی- ایرانی کار نشده است.

وی پیشنهاد داد: خوب است که بر روی هر ستون یکی از نام‌های خدا نگارش شود تا اینگونه شهروندان نیز به ذکر نام خدا بپردازند.

قناعتی ادامه داد: دومین تذکر من درخصوص دوربین‌هایی است که با هزینه زیاد در اتوبان‌ها نصب شده است. اغلب این دوربین‌ها توسط درختان پوشیده شده‌اند و نمی‌توانند تصویر خوبی را ارائه دهند که یا باید جای آن‌ها عوض شود و یا فکری برای آن اندیشیده شود.

وی افزود: تذکر دیگر من تذکری است که دو بار در جلسات غیر علنی مطرح کردم و از آنجا که جوابی نگرفتم ناچارم که آن را در صحن علنی بگویم. ما تخلفاتی را در حوزه شهرسازی احصا کردیم، اما دسترسی ما به سیستم بایگانی پرونده‌های شهرسازی مسدود است.

در ادامه معصومه آباد با اشاره به روز آتش‌نشان اظهار کرد: مناطق ۱۴، ۱۲، ۱۷ و ۱۸ جزو مناطق پرحریق ما هستند. علاوه بر آن براساس اعلام آتش‌نشانی ۸۱ درصد حریق‌ها در ساختمان‌های ۵ طبقه به پایین رخ می‌دهد که متاسفانه در هنگام دریافت پایان کار هیچ‌کدام استعلام ایمنی دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: بعد از حادثه جمهوری سازمان آتش نشانی به صورت جدی بازدیدهای مکرری را از ساختمان‌ها انجام و اخطارهای لازم را صادر می‌کند و رونوشتی از آن را نیز به قوه قضائیه می‌فرستد اما قوه قضائیه به تازگی نامه‌ای فرستاده که این اخطار‌ها هیچ ضمانت اجرایی ندارد و تنها وقت ما را می‌گیرد. من از قوه قضائیه خواهش می‌کنم که در این زمینه بازنگری شود.

آباد ادامه داد: ما قهرمانی تیم فوتسال بانوان را پشت سر گذاشتیم. فرشته کریمی با تک گل طلایی خود و حجابی که داشت در این مسابقات درخشید که تقاضا می‌کنم در شورا از وی تقدیر به عمل بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز