خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر:

۶ تن از مجروحان حادثه منا فردا به کشور باز می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۱۱۵

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمرگفت: تاکنون موفق به اخذ مجوز برای انتقال پیکرهای شناسایی شده تعدادی از جان‌باختگان حادثه منا که مجوز تشخیص هویت آن‌ها صادر شده، نشده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سید علی مرعشی با اعلام این خبر گفت: دکتر ضیائی به همراه وزیر بهداشت و درمان، رئیس سازمان حج و زیارت و معاون کنسولی وزارت امور خارجه از سردخانه مکه و نحوه شناسایی جان‌باختگان حادثه منا بازدید کردند.

وی همچنین اعلام کرد: با پرواز فردا صبح (چهارشنبه) به مقصد تهران، ۱۲ بیمار و مجروح حادثه منا که ۶ تن از آن‌ها جزو مجروحان حادثه هستند، به کشور بازمی‌گردند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: محمدرضا واعظی (۸: ۱۰ صبح /تهران)، فریبرز ستاری (۸: ۱۰ صبح /تهران)، نظرعلی آقاسی‌زاده (۱۰: ۲۰ صبح/تهران) و بیگ‌محمد مرادی (۱۰: ۲۰ صبح/تهران)، ۴ تن از مجروحان حادثه منا هستند که با پرواز فردا صبح عازم کشور می‌شوند و اسامی ۲ تن دیگر به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی همچنین درباره اخذ مجوز انتقال پیکر جان‌باختگان به کشور اظهار کرد: تا کنون موفق به اخذ مجوز برای انتقال پیکرهای شناسایی شده تعدادی از جان‌باختگان حادثه منا که مجوز تشخیص هویت آن‌ها صادر شده، نشده‌ایم و به محض اخذ مجوزهای لازم این مهم نیز انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز