خبرگزاری کار ایران

قالیباف در جمع خبرنگاران:

من مسئول مبارزه با مگس سفید نیستم

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۲۹۸

شهردار تهران با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای مبارزه با مگس سفید را در حیطه وظایف‌مان انجام داده‌ایم، گفت: دیگر نمی‌دانیم چه کار باید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید، راه‌اندازی خطوط شبانه، ورود اتوبوس‌های هیبریدی و بهره‌برداری از سیستم جدید اتوبوس‌های برقی در جمع خبرنگاران درباره ساماندهی وضعیت مگس سفید گفت: همه وظایف محیط زیست بر عهده شهرداری نیست و هر کس وظیفه‌ای دارد.

وی افزود: شهرداری تهران با همکاری دانشگاه و باقی سازمان‌ها این کار را انجام می‌دهد.

قالیباف با اشاره به اینکه روش‌های جدیدی برای مقابله با مگس سفید به کار گرفته شده، گفت: طبیعتا در این سال‌ها تجربه بهتری پیدا کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این روش‌ها فایده‌ای هم داشته است، گفت: مگس سفید پدیده‌ای است که باید مطالعه بیشتری در رابطه با آن صورت بگیرد و برای مبارزه با آن روش‌های بهتری پیدا کنیم.

قالیباف تاکید کرد: همکاران من در حوزه خدمات شهری این کار را انجام می‌دهند.

شهردار تهران ادامه داد: این مساله با مسئولان این کار در حوزه دانشگاه‌ها، بهداشت و محیط زیست انجام می‌شود.

قالیباف با تاکید بر اینکه مسئول این کار من نیستم، گفت: مگس سفید در شهر تهران وجود دارد و من در مبارزه با آن کمک می‌کنم، اگر باید کار بقیه وزارتخانه‌ها را نیز انجام بدهم؛ بفرمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز