خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان محب در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اختصاص دو بخش بیمارستان یافت‌آباد به حجاج مشکوک به ویروس کرونا/ بستری ۱۳ زائر در بیمارستان

رئیس بیمارستان محب گفت: دو بخش بیمارستان یافت‌آباد به حجاج مشکوک به ویروس کرونا اختصاص یافته است.

آخوندی‌نسب (رئیس بیمارستان محب کوثر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت به عمل آمد، قرار شد؛ یک بخش از بیمارستان محب کوثر به زائران بیمار و مصدوم اختصاص یابد.

وی افزود: بخش صبا کلا از بیماران تخلیه و در حال حاضر به زائران بیمار و مصدوم اختصاص یافته است و هم اکنون ۱۳ مصدوم و بیمار در این بخش تحت مراقبت هستند و طی دو مرحله وارد این بیمارستان شده‌اند. همچنین دو نفر دیگر در اتاق ایزوله و در آی سی یو هستند.

                      2

رئیس بیمارستان محب کوثر با اشاره به اینکه اگر حجاج هنگام ورود، مشکوک به ویروس کرونا باشند یا تب، سرفه و یا علائم مربوط به این ویروس را داشته باشند، مستقیم به بیمارستان یافت آباد منتقل می‌شوند، افزود: بر اساس اخباری که دارم؛ تاکنون کل دو بخش بیمارستان یافت آباد به حجاج مشکوک به ویروس کرونا اختصاص یافته و تحت مراقبت هستند. همچنین اگر موارد مشکوک به این ویروس به این بیمارستان بیاید ما فرد مورد نظر را به بیمارستان یافت‌آباد منتقل می‌کنیم.

آخوندی‌نسب ادامه داد: بیشتر بیماران و مصدومانی که از مکه به این بیمارستان منتقل‌ شده‌اند؛ دچار بیماری‌های زمینه‌ای قبلی مثل فشار خون، دیابت و... بوده‌اند و دو نفر از آن‌ها نیز از آسیب‌دیدگان حادثه منا هستند.

کد خبر : ۳۰۹۴۹۹