خبرگزاری کار ایران

سرپرست واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی:

برای دستیابی به توسعه مطلوب نیازمند تلاشی همچون جهادگران دفاع مقدس هستیم

سرپرست واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی تلاشگران عرصه علم و دانش را به جهادگران عرصه دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: برای دستیابی به رشد سریع و توسعه مطلوب نیازمند عزم و تلاشی همچون جهادگران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش ایلنا، پروین داداندیش در آیین افتتاحیه همایش استارت آپ ویکند که شب گذشته با حضور وزیر ارتباطات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، سخنانش را با محکوم کردن فاجعه منا و تسلیت به جانباختگان این فاجعه آغاز کرد و گفت: گرچه از حضور در چنین مراسم و جمع با شکوهی خوشحالم اما داغ قربانیان فاجعه منا بر دلمان است و امروز با آغاز بازگشت مصدومان فاجعه انسانی منا به خاک کشورمان این داغ تازه شده است. من از خداوند می خواهم که بهای جان این عزیزان را که در روز عید قربان نثار خالقشان شده است سرمایه ای برای دوام و قوام عزت انقلاب اسلامی کند.

داداندیش در ادامه به برگزاری همایش استارت آپ ویکند که به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده ، اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش در راستای تحقق ایده های آینده نگرانه معمار دانشگاه آزاد اسلامی، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شده تا انشاالله در زمینه تبدیل تولید علم به ثروت و تکمیل چرخه دانش و فناوری تا رسیدن به ثروت گام موثری برداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه از دانشجویان مشتاق و کارآفرین حمایت می کنیم، افزود: باید زمینه را جهت ظهور و بروز استعدادهای دانشجویان مشتاق و کارآفرین که سرمایه های بزرگ ایران، انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی هستند فراهم کنیم.

داداندیش استارت آپ ویکند را رویدادی برای ایجاد یک انقلاب در تفکر نسل جدید در زمینه کارآفرینی اعلام کرد و افزود: می خواهیم دانشگاهی کارآمد، کارآفرین و فن آور را به جامعه و دوستداران علم معرفی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خطبه های آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران که منجر به تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی شد،گفت: این دانشگاه که با کمک مالی حضرت امام خمینی (ره) فعالت خود را آغاز کرده است. دانشگاه آزاد اسلامی امروز با بیش از یک میلیون و هفتصدهزار دانشجو و پنج میلیون فارغ التحصیل و 400 واحد دانشگاهی در سرتاسر کشور، بیش از نیمی از بار آموزشی کشور را بر عهده گرفته و بیش از 70 هزار عضو هیات علمی و 35 هزار کارمند با دانشگاه همکاری دارند.

رییس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی  ادامه داد: مفتخریم که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بدون کمترین وابستگی به دولت و پول نفت تنها از طریق شهریه دانشجویان در کنار دولت محترم و وزارت علوم بار آموزشی کشور را بر عهده گرفته است.

داداندیش از حمایت های رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه دکتر میرزاده مدیری توانمند هستند و مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد را در مسیرهای جدید با رویکرد فناورانه حرکت می دهند. همچنین باید در برگزاری این همایش از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان ایشان نیز قدردانی کنیم.

کد خبر : ۳۰۹۶۲۰