خبرگزاری کار ایران

تمرین بشردوستی و کمک‌های اولیه پای تخته‌سیاه

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۳۰۴

در بخش هایی از کتاب های آمادگی دفاعی (پایه دهم)، آمادگی دفاعی (پایه نهم)، آمادگی دفاعی (پایه هشتم)، مطالعات اجتماعی (پایه هفتم)، مطالعات اجتماعی (پایه پنجم) مباحثی درخصوص خدمات جمعیت هلال احمر آمده است.

به گزارش ایلنا، دانش آموزان به محض ورود به فضای آموزشی می توانند با فعالیت های داوطلبانه و بشردوستانه هلال احمر آشنا شوند تا ضمن فراگیری دروس آموزشی، این نکات را یاد بگیرند و حتی در صورت تمایل، به عضویت سازمان جوانان هلال احمر درآیند.

این گزارش می افزاید، در بخش هایی از کتاب های آمادگی دفاعی (پایه دهم)، آمادگی دفاعی (پایه نهم)، آمادگی دفاعی (پایه هشتم)، مطالعات اجتماعی (پایه هفتم)، مطالعات اجتماعی (پایه پنجم) مباحثی درخصوص خدمات جمعیت هلال احمر آمده است.

براین اساس، برنامه ها و فعالیت های سازمان جوانان باتوجه به اصول و اهداف به دو بخش بشردوستانه و امدادی تقسیم می شود که در بخش امدادی موضوعاتی نظیر زلزله و راه های ایمنی در برابر آن، آموزش امداد و کمک های اولیه و در بخش بشردوستانه نیز کمک به دیگران، همدلی، درک متقابل، صلح و کاهش خشونت و …. مدنظر قرار دارد.

یادآور می شود، با برگزاری جلسات مختلف میان مسئولان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش و سازمان جوانان هلال احمر، مقرر شد تا در سال های آتی این محتوای آموزشی بازنگری و تقویت شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز