خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

بیشترین تماس با سامانه ۱۹۷ مربوط به پلیس راهور است

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۳۵۱

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بیشترین تماس با سامانه ۱۹۷ مربوط به پلیس راهور بوده است، گفت: بعد از آن پلیس پیشگیری، امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد، معاونت عملیات، مبارزه با مواد مخدر و سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز بیشترین تماس‌ها را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در جلسه ارتباط مستقیم مردم و مسئولان در هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد سامانه ۱۹۷ و مرکز وزارت همگانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه این مرکز از سال ۹۷ تاسیس شده است، گفت: توانستیم با استفاده از این مرکز ارتباط خوبی بین مردم و نیروی انتظامی ایجاد کنیم که رشد خوبی را در این زمینه شاهد بودیم.

وی گفت: طبق آمار ۸. ۲۵ درصد تماس با این سامانه در شش ماهه نخست سال افزایش داشته است.

اشتری خاطرنشان کرد: در بین این تماس‌ها شاهد افزایش ۳ درصدی تقدیر از عملکرد پلیس و افزایش یک درصدی شکایات از عملکرد پلیس بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به تماس‌ها و شکایاتی که قابلیت پیگیری داشته باشد، قطعا رسیدگی می‌شود. تلاش ما بر این است که به همه تماس‌ها رسیدگی کنیم مگر اینکه تماس به نیروی انتظامی مربوط نباشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه تقسیمات کاری بین معاونین نیروی انتظامی صورت گرفته و آن‌ها به دستورات لازم در این باره عمل می‌کنند و همچنین پیگیری‌های لازم از مردم صورت می‌گیرد تا مشخص شود که آیا افراد از تماس خود با پیگیری ‌آن رضایت داشته‌اند یا خیر.

اشتری خاطرنشان کرد: گله‌مندی مردم از پلیس بیشتر مربوط به رفتار و عملکرد پلیس و مراجعین است. مردم تقاضا دارند که پلیس حقوق شهروندی را رعایت کند و ما به آن‌ها حق می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی در تشریح بررسی تماس‌های صورت گرفته از سامانه ۱۹۷ گفت: بیشترین تماس با این سامانه مربوط به پلیس راهور بوده است و پس از آن به ترتیب پلیس پیشگیری، امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد، معاونت عملیات، مبارزه با مواد مخدر و سازمان وظیفه عمومی بیشترین تماس‌ها را داشته‌اند.

وی درباره نوع رفتار کارکنان پلیس و مراجعه‌کنندگان به این مرکز گفت: مراجعه کنندگان بیشتر درخواست دارند که در هنگام مراجعه با آن‌ها برخورد خوبی صورت بگیرد و اگر به دلیل کثرت فعالیت در انتظار نوبت قرار بگیرند ناراضی می‌شوند.

اشتری تاکید کرد: خواسته ارباب رجوع این است که در هر زمانی نیرو‌ها با آن‌ها رفتار خوبی داشته باشند این مساله دور از ذهن نیست از این رو برای نیرو‌ها دوره‌های‌ رفتار سازمانی در نظر گرفته شده و اساتید نوع مناسب رفتار سازمانی را به نیرو‌ها آموزش می‌دهند.

وی در پایان درباره پیگیری وضعیت معتادان و اراذل و اوباش گفت: گزارشی از وضعیت معتادان تهیه شده و به روسای قوای مختلف، شورای امنیت و دستگاه‌ها مربوطه ارسال شده است. ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حساسیت لازم در بین مسئولین برای مبارزه با این معضل افزایش یابد. امیدواریم با همین پیگیری‌ها اردوگاه‌های مورد نظر پلیس آماده شود و بتوانیم معتادان را جمع آوری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز