خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خبر داد:

کنترل اغتشاشات از ماموریت‌های اصلی یگان ویژه ناجا

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۷۶۷

رئیس پلیس ویژه ناجا، ماموریت اصلی این یگان را کنترل اغتشاشات، رهایی گروگان و مقابله با تیم‌های تروریستی و همچنین پشتیبانی از پلیس‌های تخصصی در ارتقا امنیت اجتماعی دانست و عنوان کرد: اکنون با توجه به تهدیدات سلفی تکفیری، دفاع شهری نیز به آن اضافه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سردار حسن کرمی» صبح امروز دوشنبه در صبحگاه مشترک این یگان با اشاره به اولویت‌های انجام شده برای اجرایی کردن راهبرد و تاکتیک‌های می‌دانی این یگان اظهار کرد: طراحی و اجرای آموزش‌های نوین، آمادگی جسمانی، آمادگی عملیاتی، آمادگی علمی و بصیرتی از جمله اولویت‌های یگان ویژه است.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در خصوص ساخت تجهیزات بازدارنده متناسب با تهدیدات توسط نیروهای یگان ویژه و صنعتگران گفت: ۵۴ نوع از تجهیزات مورد نیاز این یگان طراحی وساخته شده و ۲۴ نوع دیگر در دست مطالعه و ساخت است.

وی در ادامه بیان کرد: ساخت تجهیزات متناسب با راهبرد در داخل کشور ازجمله خودروهای سد کننده، خودروهای هجومی ونفوذ کننده، انواع آب پاش‌ها، انواع تجهیزات الکترونیکی، انواع گاز‌ها و کپسول‌ها، انواع خودروهای خدمات و پشتیبانی رزم و تجهیرات انفرادی از دیگر اولویت‌های ما در اجرایی کردن تاکتیک‌های میدانی است.

کرمی راه اندازی واحدهای حرفه‌ای و پشتیبانی مثل یگان اسواران، ضد اغتشاش زنان، حافظ صلح، پشتیبانی هوایی، پلیس افتخاری، یگان انتظامی ورزشگاه و دریا که در طی سه سال اخیر توان رزم یگان ویژه را در حد قابل توجهی ارتقا داده است، از دیگر اولویت‌های این یگان دانست.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: رویکرد اجتماعی برای استفاده از سرمایه‌های جامعه و اتصال به قدرت پایان ناپذیر مردمی و رونمایی از اولین گردان مخصوص ضداغتشاش با تجهیزات پیشرفته ساخت داخل و متناسب با راهبردهای بازدارنده نیز از اقدامات انجام شده پلیس ویژه ناجاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز