خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز جهانی کودک:

دولت به حقوق کودک توجه جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۷۵۱

وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز جهانی کودک گفت: دولت تدبیر و امید به حقوق کودک توجه جدی دارد و تلاش می کند کودکان از حقوق خود برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی کودک با اشاره به اهمیت دوره کودکی گفت: مهمترین دوره برای شکل گیری شخصیت دانش آموزان دوره کودکی و نوجوانی است و به همین دلیل باید اقتضائات این دوره مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد. توجه به برنامه ریزی متناسب با اقتضائات و تحو.لات محیطی، اهمیت زیادی دارد.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اهمیت نقش خانواده در شکل گیری شخصیت کودک اضافه کرد: خانواده، رسانه ها و جامعه سه رکن مهم در شکل گیری تربیت و شخصیت کودک هستند. بنابراین لزوم هماهنگی و همدلی بین خانواده، محیط آموزشی و جامعه می تواند نقش موثری در تربیت افراد داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تأکید ریاست جمهوری بر بحث کتابخوانی، گفت و گو و انشا اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی 93-92 این سه مورد را مطرح کرد. افراد باید از سنین کودکی یاد بگیرند که چگونه گفت‌وگو و تعامل کنند. چگونه نسبت به اطرافیان حساس باشند و از چه طریق مکنونات قلبی خود را بنویسند. این ها نکاتی است که آقای روحانی متقاضی پیگیری آن ها بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز