خبرگزاری کار ایران

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت سردار همدانی

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۸۸۷

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن در پی شهادت «شهید سردار سرتیپ حسین همدانی» اظهار کرد: مجاهدت‌های او در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته است و به یقین شهادت این شهید معظم نیز پاداش خدمات خالصانه وی است.

به گزارش ایلنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی آمده است:

«بسمه تعالی

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

هر کجا بیرق راستی در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می‌شود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می‌خورد. این اراده‌ی الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.

هراس از اعتقاد و قدرت و شجاعت دلاورمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره باعث رعب و وحشت دشمنان کور دل و قسم خورده بوده، به گونه ای که در هر برهه از تاریخ به شیوه‌های ننگین و غیرانسانی سعی در به شهادت رساندن آنان را داشته‌اند هر چند که این اقدامات پلیدانه شیطان صفتان جز خواری و روسیاهی برای آنان و نفرت و انزجار و تقویت اراده و ایمان ملت ایران چیزی به دنبال نداشته است.

بار دگر شاهد به شهادت رسیدن یکی دیگر از بزرگ مردانی هستیم که در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آن‌ها به یاران شهیدش پیوست. مجاهدت‌های «شهید سردار سرتیپ حسین همدانی» در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته است. به یقین شهادت این شهید معظم نیز پاداش خدمات خالصانه وی می‌باشد، این عالی‌ترین مقام، مبارکش باد که بایسته و سزاوار چنین مرتبه ای بود.»

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز