خبرگزاری کار ایران

مرتضی طلایی:

کمک به آسیب‌دیدگان سوانح و سوختگی کمتر از احداث مسجد و حسینیه نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۱۶۶

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ‌ با توجه به آمار سوختگی‌ها در شهر تهران اورژانس سوانح سوختگی در شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در تذکرات پیش از دستور یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا، گفت: آسیب‌دیدگان سوانح و سوختگی اقشار ضعیفی هستند که با طول درمان بالا و هزینه‌های سرسام‌آور مواجه‌اند و متأسفانه مراکز درمانی تخصصی در این زمینه به صورت ویژه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در تهران با توجه به آمار بالای سوانح سوختگی و کمبود مراکز تخصصی با سوختگی‌های شدیدی مواجه هستیم و به همین دلیل فوت‌های ناشی از آن نیز زیاد است. لذا امیدواریم در کنار خدمات صورت گرفته نسبت به ایجاد اورژانس سوانح سوختگی در شهر تهران اقدام کنیم.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از خیرین نیز تقاضا داریم با عضویت در انجمن سوانح سوختگی و حمایت از آسیب‌دیدگان این گونه سوانح کارنامه خود را درخشان‌تر کنند و بدانند که ارزش کمک به آسیب‌دیدگان سوختگی کمتر از احداث مسجد و حسینیه نیست.

طلایی با اشاره به حادثه منا گفت: عید قربان امسال در شرایطی سپری شد که حادثه اسفبار منا شیرینی آن را تلخ کرد لذا پیشنهاد می‌کنم محل مناسبی به نام شهدای منا در شهر تهران نامگذاری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان شهادت سردار همدانی را به مقام معظم رهبری و هموطنان تبریک و تسلیت عرض کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز