خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مدینه:

مدینه غروب شنبه از زائران ایرانی خالی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۵۴۶

رئیس ستاد مدینه تعداد زائران ایرانی در شهر پیامبر را ۷هزار و ۸۸۹ نفر اعلام کرد و گفت: آخرین پرواز زائران ایرانی از مدینه منوره، غروب روز شنبه به مقصد اصفهان انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، نصراله فره‌مند با بیان این مطلب که آخرین پرواز زائران ایرانی از مدینه منوره غروب روز شنبه به مقصد اصفهان انجام خواهد شد، اظهار کرد: ۷ هزارو ۸۸۹ زائر در مدینه حضور دارند که یک‌هزارو ۸۲۳ زائر تا پایان امروز از فرودگاه مدینه به ایران باز می‌گردند.

وی گفت: روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه آینده به ترتیب ۲۱۹۰، ۱۷۶۹ و ۱۸۲۳ زائر مدینه را ترک خواهند کرد.

رئیس ستاد مدینه اضافه کرد: در هتل‌هایی که زائر اسکان دارد درمانگاه‌ها همچنان فعال است.

گفتنی است طبق برنامه تنظیم شده ۲۷هزارو ۵۰۰ زائر مدینه بعد درقالب ۲۰۰ کاروان با ۱۱۲پرواز دو شرکت ایران ایر و ماهان ازدوازدهم الی بیست و پنجم مهرماه ازفرودگاه این شهر به مقصد نوزده ایستگاه پروازی درکشور انتقال می‌یابند. همچنین در عملیات حج امسال۳۶هزارو ۵۰۰ زائر مدینه قبل با ۱۱۴پرواز از ششم الی بیستم مهرماه به میهن اسلامی منتقل شدند.

درحج امسال ۶۴ هزار نفر درقالب زائر، عوامل اجرایی و نیروهای ستادی در ایام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز