خبرگزاری کار ایران

معاونت ریاست جمهوری درامور زنان:

ورزش برای ارتقای زندگی زنان موثر است

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۶۹۷

معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده در پیامی به مناسبت تقارن هفته تربیت بدنی با هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا)، نقش ورزش را در پیشگیری از ابتلای زنان به بیماری‌های مزمن وارتقای زندگی آنان موثر دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت ریاست جمهوری درامور زنان وخانواده در این پیام آمده است: امسال هفته تربیت بدنی با هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا) تقارن پیدا کرده است، شعار امسال هفته سلامت «زن، قلب خانواده» بیان شده و پنجمین روز از هفته تربیت بدنی نیز به بانوان اختصاص داده شده است.

مولاوردی در این پیام افزود: امروزه از یک سو، سلامت و برخورداری از یک زندگی سالم مولد با کیفیت و توام با طول عمر و عاری از بیماری و ناتوانی، حقی همگانی شمرده می‌شود که به حق پیش شرط توسعه پایدار قلمداد شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ورزش در پیشگیری از ابتلای زنان به بیماری‌های مزمن و ناتوان کننده و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها بسیار موثر است و می‌تواند تضمین کننده سلامت خانواده و جامعه در ابعاد مختلف سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی باشد؛ این هفته و این روز بهانه‌ای برای یادآوری اهمیت و ارزش جایگاه زنان، سلامتی و خانواده و تاثیر آن بر سلامتی جامعه و تحقق توسعه متوازن انسانی پایدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز