خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه آهن خبر داد

کاهش ۳۶ درصدی سرقت در راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۶۹۳

فرمانده پلیس راه آهن کشور ازکاهش ۳۶ درصدی سرقت در راه‌آهن طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رحمت الهی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید راه آهن تهران در سخنانی اظهار کرد: در ایمنی و امنیت راه آهن موضوعاتی است که پلیس راه آهن با آن بسیار سر و کار دارند. این دو واژه با هم در تعامل هستند و متغیرهای هر یک بر دیگری تأثیرگذار می‌باشد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور همچنین ضمن تشریح پلیس سنتی و نوین، کاهش ۲۳. ۵ درصدی جرایم سرقت در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ را به عنوان اقدام شاخص و افتخار بزرگ برای پلیس راه آهن کشور دانست و افزود: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت به گونه‌ای برنامه ریزی شد که با توجه به غیر محصور بودن و گستردگی و پراکندگی اموال راه آهن در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد کاهش سرقت داشتیم و باید پذیرفت که این موفقیت مرهون تلاش و همکاری مدیران ارشد راه آهن بوده و کمک کردند تا بسترهای وقوع جرم را شناسایی کنیم.

اولویت پلیس راه آهن؛ ارتقاء کیفیت خدمات پلیسی، رضایتمندی مردم

وی تصریح کرد: در گذشته معیار کارآمدی پلیس، مداخله سریع، آمار دستگیری‌ها و تعداد پرونده‌های قضایی بود اما امروز ارتقاء کیفیت خدمات پلیسی، رضایتمندی مردم و جامعه از عملکرد پلیس می‌باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، در این مراسم سردار رحمت الهی با اهداء لوح از زحمات سرهنگ «احمد غلامی» در دوران تصدی ریاست پلیس راه آهن تهران قدردانی و با اعطاء حکمی سرهنگ «امیر پیروی» را به عنوان رئیس پلیس راه آهن تهران معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز