خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با ایلنا:

نحوه خدمت رسانی به زائران کربلا بررسی می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه برای بررسی اقدامات کمیته اربعین به ایلام سفر می‌کنیم، گفت: به دلیل نزدیک بودن ایام اربعین و حضور زائران در شهر‌های مرزی برای سفر به کربلای معلا به همراه نماینده ولی فقیه به ایلام سفر می‌کنیم تا اقدامات کمیته اربعین مورد بررسی قرار بگیرد.

سعید اوحدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا افزود: اقدامات لازم برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلا در اربعین حسینی از طریق کمیته اربعین در حال انجام است و این سفر در روز سه شنبه به منظور بررسی عملکرد این کمیته و بازدید از مرز صورت می‌گیرد تا ببینیم مصوبات ستاد اربعین تا چه حد محقق شده است.

وی همچنین درباره مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا که در رامسر برگزار شد، گفت: این مراسم با حضور خانواده هفت نفر از جانباختگان حادثه منا و مسئولان استانی انجام شد.

اوحدی تاکید کرد: علت حضور نمایندگان سازمان حج و زیارت در این مراسم تسکین آلام خانواده این جانباختگان بود.

وی همچنین با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در تجلیل از جانباختگان حادثه منا گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مدیران کل استان‌ها در مراسم‌هایی که برای گرامیداشت جانباختگان حادثه منا در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا ضمن حفظ شان جانباختگان حادثه منا مرحمی بر آلام خانواده این عزیزان باشند.

کد خبر : ۳۱۵۷۸۲