خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راهور خبر داد:

در نظرگرفتن زیرساخت‌های مناسب در مرز شلمچه برای تردد خودروهای زائران

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۲۱۵

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به ایجاد زیر ساخت ها و جاده های مرز شلمچه، امسال زائران اربعین حسینی مشکلی در زمینه ترافیکی ندارند.

 به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار موسی امیری در جریان بازدید، بررسی و ساماندهی وضعیت ترافیکی مرز شلمچه برای حضور زائران در کنگره عظیم اربعین حسینی این مطلب را بیان کرد.

امیری با بررسی وضعیت جاده ها و عبور و مرور احتمالی خودروهای زائران اربعین حسینی و همچنین پارکینگ خودروها در مرز شلمچه، گفت: زیر ساخت های مناسبی در مرز زمینی شلمچه برای تردد خودروهای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که با توجه به قابلیت های این مرز، زائران اربعین حسینی مشکلی در زمینه ترافیکی ندارند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به راه اندازی چند پارکینگ بزرگ در سطح شهر خرمشهر و خط ریلی ویژه زوار اربعین حسینی از میدان مقاومت این شهرستان تا مرز شلمچه در ایام محرم و صفر، گفت: امیدواریم با تردد خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی در جابه جایی زوار حسینی شاهد ترافیک روانی هستیم.

وی با تاکید بر ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در جاده ها و برقراری امنیت برای زائران اربعین حسینی، گفت: سعی شده با ایجاد این تسهیلات و تمهیدات از ترددهای اضافی و ترافیک سنگین جلوگیری شده و زمینه برای تسهیل تردد زائران این کنگره عظیم دینی، فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز