خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

سقوط یک جرثقیل در اتوبان نیایش/ اپراتور جرثقیل فوت کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حادثه سقوط جرثقیل در اتوبان نیایش تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با حادثه سقوط جرثقیل که صبح امروز رخ داد، گفت: در ساعت 8 و 41 دقیقه صبح امروز (شنبه 9 آبانماه) حادثه یک دستگاه جرثقیل تاورکرین در بزرگراه نیایش نزدیک به اتوبان شهید ستاری گزارش می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک پروژه ساختمانی بزرگ بوده است که دو دستگاه تاورکرین جرثقیل در آن وجود داشت که یکی از آنها به هنگام بلند کردن بار به یکباره قسمت بالایی آن و تمامی متعلقات به همراه اتاق اپراتوری شکسته می‌شود و از ارتفاع حدود 25 تا 30 متر به پایین یعنی در داخل خود پروژه کارگاهی سقوط می‌کند و مشکلی را برای معابر اطراف ایجاد نمی‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اپراتور که یک مرد 35 بوده است، در داخل اتاقک کاملا محبوس می‌شود، افزود: این اتاق ویران می‌شود که البته آتش‌نشانان با تجهیزات خود موفق می‌شوند اتاقک را برش داده و او را خارج کنند و تحویل اورژانس بدهند.

ملکی ادامه داد: اما مشخص می‌شود؛ این فرد در همان ثانیه‌های اولیه به دلیل شدت جراحات فوت کرده است. پس از آن محل تحویل عوامل انتظامی و مالکان شد و آتش‌نشانان عملیات را در ساعت 9 و 23 دقیقه پایان می‌دهند.

 

کد خبر : ۳۱۷۸۶۹