خبرگزاری کار ایران

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد:

فراخوان برای پنل تخصصی میراث فرهنگی و مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۸۹

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از علاقمندان دعوت کرد تا مقالات خود را برای ارایه در اولین پنل تخصصی میراث فرهنگی و مدیریت بحران در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، پژوهشکده حفاظت و مرمت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: امروزه موضوع مدیریت بحران و آمادگی برای مقابله و رویارویی با بلایا و حوادث فاجعه بار، یکی از ارکان حفاظت پیشگیرانه در بحث میراث فرهنگی به شمار می رود که اگرچه لزوم و اهمیت آن بر اهل فن واضح است اما کمتر به شکل علمی و عملی به آن پرداخته شده است.

این اطلاعیه می افزاید ، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با برگزاری پنل تخصصی " میراث فرهنگی و مدیریت بحران " در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE که در دیماه سال جاری برگزار خواهد شد، قصد ارائه تجارب، آراء و ایده های مورد نظر را دارد.

دراطلاعیه مورد نظر  از تمامی علاقمندان و همکاران بخشهای مختلف میراث فرهنگی دعوت شده است تا اصل و چکیده مقالات خود را، حداکثر تا تاریخ اول آذرماه 1394 به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی به نشانی پست الکترونیکیrcccr@richt.ir ارسال و از طریق شماره تماس 66736782-021 نسبت به وصول آن اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است ، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از سایر بخش های همایش می توانند به نشانی http://dmhse.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز