خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد؛

ساماندهی مددجویان آموزش‌دیده در قالب تعاونی‌های اشتغالزا

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۹۶۵

رئیس سازمان بهزیستی از ساماندهی مددجویان آموزش‌دیده در قالب تعاونی‌های اشتغالزا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بهزیستی کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بعدازظهر امروز صورت گرفت با اشاره به تاکید قانون بر تحقق عدالت اجتماعی و با اشاره به بند ب ماده 108 قانون کار، بند 5 ماده 385 برنامه پنجم توسعه و ماده 7 قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: این قوانین باعث شد که تفاهم‌نامه‌ای در خصوص آموزش مهارت به جامعه هدف بهزیستی منعقد شود.

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای با قدمت و ظرفیتی که در مهارت آموزی در کشور دارد، دارای شعباتی در همه کشور و ابزارهایی در جهت توانمندسازی افراد است. همچنین هدف حوزه تعاون نیز کمک به افرادی است که دارای استعداد بوده، اما بضاعت مالی کافی ندارند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اهداف این جلسه را ارتقای سطح توانمندی‌های مهارتی، حرفه‌ای و شغلی افراد تحت پوشش بهزیستی و ساماندهی مددجویان آموزش‌دیده در قالب تعاونی های اشتغال‌زا و نیز بسترسازی و ارائه خدمات آموزشی به جامعه هدف بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال پایدار دانست.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بهزیستی کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز