خبرگزاری کار ایران

آتش گرفتن اتوبوس مدرسه بعد از برخورد شدید با کامیون

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۶۰۴

یک دستگاه اتوبوس مدرسه پس از برخورد شدید با کامیون آتش گرفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از فاکس نیوز، بنا بر گفته نانسی کارنی - رئیس منطقه آموزشی ریوِرهِد - یک دستگاه اتوبوس مدرسه در بزرگراه لانگ آیلند نیویورک بعد از تصادفی شدید آتش گرفت و طور کامل سوخت. هیچ دانش‌آموزی هنگام آتش‌سوزی در اتوبوس حضور نداشت، اما راننده و کمک‌راننده اتوبوس مجروح شدند.

پلیس بخش Suffolk اعلام کرد که یکی از مجروحان حادثه برای درمان آسیب‌دیدگی جزئی‌اش به یک بیمارستان محلی منتقل شد.

پلیس اظهار داشت که این اتوبوس حوالی ساعت یک بعدازظهر در بزرگراه لانگ آیلند با یک کامیون برخورد کرد. اتوبوس در مسیر برای سوار کردن دانش‌آموزان بود که با این کامیون تصادف شدیدی داشت.

مقامات محلی اعلام کردند که اتوبوس پس از تصادف، در سمت غربی خروجی بزرگراه 72 آتش گرفت و اطفای حریق توسط داوطلبان اداره آتش‌نشانی مانورویل صورت پذیرفت. مجروحان حادثه توسط پرسنل اورژانس ریوِرهِد تحت درمان قرار گرفتند.

بر اساس گزارش وزارت ترابری امریکا، در پی این حادثه لاین‌های مرکزی و سمت راست مسیر شرق به غرب بزرگراه لانگ آیلند در خروجی 72 برای چند ساعت مسدود شد.

نانسی کارنی - رئیس منطقه آموزشی ریوِرهِد – همچنین در نامه‌ای از تلاش‌های کریستوفر کاناله - پلیس راهنمایی و رانندگی نیویورک‌سیتی، قدردانی کرد که در خارج از ساعت کاری‌اش نسبت به پیاده کردن دو حادثه دیده این حریق از اتوبوس آتش گرفته کمک کرده بود.

بر اساس گزارش اداره پلیس نیویورک، کریستوفر کاناله - پلیس راهنمایی و رانندگی نیویورک‌سیتی در خارج از ساعت کاری خود به همراه خانواده‌اش به سمت غرب بزرگراه رانندگی می‌کرد که این تصادف را دید. خودروش را کنار جاده پارک کرد، با عجله به سمت اتوبوس آتش گرفته دوید و در را باز کرد. داخل اتوبوس با راننده مواجه شد که قادر به حرکت نبود. به سرعت پرسید که چه شخص دیگری در اتوبوس حضور دارد. 

آقای کاناله گفت: «به عنوان پدر دو بچه، اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که آیا بچه‌ای در اتوبوس هست؟»

راننده به آقای کاناله گفت که در اتوبوس تنها یک کمک راننده حضور دارد اما به خاطر دود غلیط نمی‌توانست او را ببیند. کمک راننده موفق شد با دنبال کردن صدای این افسر پلیس، راهروی اتوبوس را طی کند و به سلامت خارج شود.

سپس آقای کاناله به سمت در راننده رفت و او را از اتوبوس آتش گرفته بیرون کشید.

در پی این اقدام ویلیام براتون - رئیس شهربانی نیز شخصا از اقدام این پلیس فداکار تقدیر کرد.

انتهای پیام

آتش گرفتن اتوبوس مدرسه بعد از برخورد شدید با کامیون

آتش گرفتن اتوبوس مدرسه بعد از برخورد شدید با کامیون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز