خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل یگان ویژه برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۱۵۲

فرماندهان و مسئولان قرارگاه ظفر یگان ویژه در بازدید از مرز مهران از آمادگی کامل یگان ویژه برای تأمین امنیت تردد و خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از آغاز سفر تا لب مرز خبر دادند.

به گزارش ایلنا، عصر دیروز مسئولان قرارگاه ظفر یگان ویژه جهت تأمین امنیت تردد و ارائه خدمات رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران از زیر ساخت‌های این شهر بازدید کردند.

سردار مسعود مصدق فرمانده یگان سوم امام حسین (ع) و سرپرست تیم اعزامی در این بازدید گفت: خوشبختانه تمامی تدابیر برای خدمات رسانی بهتر و تأمین امنیت زائرین حسینی در اربعین اندیشیده شده است؛ و یگان ویژه با آمادگی کامل به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی می کند.

وی، در ادامه گفت :  مواردی از جمله، چگونگی تعیین مسیر و به ویژه گرفتن ویزا به علت حجم بالای زوار باید رعایت شود و سعی ما بر خدمات رسانی بهتر نسبت به سال گذشته است.

سردار مصدق با تاکید بر اینکه همکاری زوار با یگان ویژه باید گسترده و بیش از سال قبل باشد، تصریح کرد: خدمات رسانی به مردم از نقطه ای که سفر خود را شروع می کنند آغاز و تا لب مرز ادامه خواهد داشت؛ امیدوارم امسال شاهد مشکلات کم تری برای عبور زائرین از مرز عراق باشیم.

 
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز