خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا:

آیین‌نامه ارتقای امنیت گردشگری در کشور به تصویب رسید / ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگران خارجی‌ست

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۱۵۱

معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور با بیان اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگران خارجی است گفت: آیین‌نامه ارتقای امنیت گردشگری به تصویب رسیده است.

مسعود سلطانی‌فر ضمن بازدید از خبرگزاری ایلنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات کشور در ارتباط با چگونگی حفظ امنیت گردشگران خارجی در ایران گفت: آیین نامه ارتقای امنیت گردشگری به تصویب شورای امنیت کشور رسیده است ووظایف دستگاه‌ها نیز مشخص شده است امیدواریم با اجرای این آیین‌نامه معدود مشکلاتی که بعضا در کشور وجود داردحل شود.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگران است اظهار کرد: علت اینکه گردشگران فرهنگی و تاریخی از کشورهای اطراف به ایران می‌آیند همین امنیت آنها است که رسانه‌ها باید آن را در نظر بگیرند.

سلطانی‌فر افزود: چندی پیش در اسپانیا تورگردانان اسپانیا به دلیل عدم توانایی پلیس این کشور برای تامین امنیت گردشگران 48 ساعت اعتصاب کرده‌ بودند. در حالی که اگر در کشور ما چنین اتفاقی رخ دهد تمامی رسانه‌ها به آن می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز