خبرگزاری کار ایران

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان زائر اربعین

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۷۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا، در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین کربلای معلی وجلوگیری از اتلاف وقت مشمولان، ساعات ارائه خدمات خود را افزایش داد.

به گزارش ایلنا، با توجه به تدابیر فرمانده ناجا مبنی بر ارائه خدمات مضاعف و ایجاد تسهیلات لازم و تسریع در امور مشتاقان زیارت امام حسین(ع) این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ برای خدمت رسانی بهتر به زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی و درخواست مجوز خروج از کشور آنان و رفاه بیشتر این دسته از عزیزان ساعت ارائه خدمات خود را در روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و در روزهای پنجشنبه (28 آبان و 5 آذر ماه) نیز از 8 صبح تا ساعت 14 افزایش داده است.

این سازمان یاد آوری کرد: این گروه از مشمولان برای تسهیل و تسریع در انجام امور مربوط به مجوز خروج از کشور خود ، می بایست ابتدا با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعبات بانک قوامین در سطح شهر اقدام و با همراه داشتن ودیعه به مبلغ 2 میلیون تومان باعث کاهش مدت زمان رسیدگی به فرآیند صدور مجوز مذکور شوند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: مشمولان زائر عتبات عالیات برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مقررات ،شرایط و فرآیند های مربوط به خروج از کشور می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه یا با سامانه تلفن گویا با شماره 096480 تماس بگیرند.

این اطلاعیه می افزاید، سربازان حین خدمت که درخواست سفر به عتبات عالیات را دارند می بایست به معاونت نیروی انسانی رده خدمتی خود مراجعه و مجوز خروج از کشور را اخذ کنند و از رجوع به حوزه‌های وظیفه عمومی در سطح کشور خودداری کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا به مشمولان زائر کربلای معلی تاکید کرد: با توجه به کثرت زائرین مشمول و رعایت حال آنان پس از بازگشت به کشور تا 15 روز فرصت دارند که به جهت استرداد ودیعه به حوزه های وظیفه عمومی در سطح کشور مراجعه کنند.

مشمولان ساکن شهر تهران فقط به مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ مراجعه کرده و مشمولان ساکن شرق و غرب استان تهران به مراکز وظیفه عمومی محل سکونت خود و در سایر استانها نیز به معاونتهای وظیفه عمومی مرکز استان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز