خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد:

سازماندهی مناسب برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۵۳۰

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: سازماندهی مناسبی به‌منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین معزی با ابراز خرسندی از سفر به این استان ممتاز، اظهار کرد: هلال‌احمر در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های متعددی دارد که بسیار قابل‌توجه و درخور تقدیر است.

وی افزود: هلال‌احمر خوزستان برنامه‌های متعددی در زمینه‌های درمانی، تخصصی و فوق تخصصی دارد که در صورت به بار نشستن می‌تواند مفید باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین معزی گفت: هلال‌احمر یک سازمان خیریه به تمام معنا و پیشتاز در امور خیریه است و خدمت‌رسانی به مردم و نجات جان آنها را انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مسئولیت مهم هلال‌احمر در ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی (ع) بیان کرد: به دلیل این‌که خوزستان اقلیم خاصی دارد و محل ورود زائران به عراق است، مسئولیت‌های زیادی را برای هلال‌احمر به وجود می‌آورد و باید برای ایفای این مسئولیت‌ها برنامه‌ریزی همه‌جانبه‌ای انجام دهد که البته جمعیت هلال‌احمر در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی حضور مردم در بحث خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: بدون سازماندهی نمی‌شود در بحث خدمات‌رسانی به زائران اربعین وارد شد بلکه باید در جمعیت هلال‌احمر سازماندهی‌شده و در مأموریت‌های محوله به‌کارگیری شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به حضور در چهلمین سالگرد درگذشت آیت‌الله بهبهانی و تجلیل از ایشان به‌عنوان یکی از مراجع سرشناس و بزرگ استان خوزستان اظهار کرد: آیت‌الله بهبهانی چهره‌ای روحانی و معنوی داشت و خوزستانی‌ها ارادت و علاقه قلبی بسیار زیادی به ایشان داشتند. ایشان در زمینه علوم مختلف اسلامی به‌ویژه علم کلام تخصص بالایی داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به نقش علما و مراجع تقلید در انتقال معارف اسلامی به‌ویژه قیام عاشورا به نسل‌های بعد باهدف زنده نگه‌داشتن و جلوگیری از تحریف آنها، گفت: اگر علما تلاش نمی‌کردند، یقیناً عاشورا در طول تاریخ فراموش می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز