خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی:

داشتن ویزا و گذرنامه همچنان لازمه خروج از کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۷۸

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مردم شریف ایران خواست از مراجعه به پایانه مرزی مهران خودداری کنند، زیرا این مرز دیگر جوابگوی خیل عظیم زائران اربعین نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه پلیس، سردار  اسکندر مومنی صبح امروز در بازدید هوایی از مرز مهران، با اشاره به پارک 80 هزار خودرو در پارکینگ های این شهر، اظهارداشت: امکان ورود خودرو به شهر مهران وجود ندارد.

وی از مردم شریف ایران خواست از مراجعه به پایانه مرزی مهران خودداری کنند زیرا این مرز دیگر جوابگوی خیل عظیم زائران اربعین نیست بنابراین پلیس به ناچار محدودیت هایی را در مسیرهای منتهی به شهر مهران اعمال می کند.

این مقام ارشد انتظامی کشور تاکید کرد: داشتن ویزا و گذرنامه همچنان لازمه خروج از کشور است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به موج بازگشت زائران، از کشور عراق به داخل خاک ایران، درصدد ساماندهی خودروها و پارکینگ ها هستیم.

وی گفت: به دلیل ورود زوار از سمت عراق، امکان خروج زائران از مرز مهران مقدور نیست.

سردار مومنی  گفت: با توجه به حجم بازگشت زائران از کشور عراق به ایران و نیز نامناسب و ناکافی بودن زیرساخت ها و گیت های ورود و خروج در کشور عراق، این کشور گیت های موجود را صرفاً برای خروج از کشورشان اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز