خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر :

۴۴۵ حادثه‌دیده در ایام اربعین خدمات لازم را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۵۱

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح جزئیات ‌امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر به زائران حسینی در ۱۱ روز گذشته، گفت: ۳۳ هزار و ۳۶۳ زائر از اول آذر ماه تا ساعت ۹ صبح امروز ۱۲ آذر، خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و علاوه بر درمان سرپایی ۹ هزار و ۳۳ زائر، ۷۱ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا،ناصر چرخ‌ساز با اعلام این خبر گفت: از ابتدای آذر تا ساعت ۹ صبح ۱۲ آذر ماه، ۴۲ هزار و ۴۶۷ زائر به پایگاه‌های ارائه خدمات امدادی هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به عملیات امداد هوایی در طرح ملی امداد و نجات اربعین از دوم آذر تا کنون، گفت: تا کنون ۱۱۴ سورتی پرواز انجام و در مجموع ۲۷ مصدوم از استان ایلام به مراکز درمانی منتقل و همچنین در این عملیات‌های پروازی ۴۴ نیروی عملیاتی و ۵ هزار کیلوگرم اقلام امدادی نیز جابه جا شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام عملیات جاده‌ای در طرح ملی امداد و نجات اربعین، عنوان کرد: از چهارم آذر تا کنون، ۳۶ مورد عملیات جاده‌ای (ایلام: ۲۷عملیات، خوزستان ۳ عملیات، اصفهان: یک عملیات، مرکزی: ٢ عملیات، سمنان: یک عملیات، مازندران ۱ عملیات و عراق یک عملیات) انجام شده و به ۴۴۵ حادثه‌دیده خدمات لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به امدادر سانی به ۱۳۴ تن در این حوادث و ارائه خدمت به ۱۷۹ مصدوم این حوادث، عنوان کرد: بر این اساس ۶۰ مصدوم زمینی و ۷ مصدوم نیز هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند؛ به علاوه ۱۷ تن از زائران به شکل سرپایی درمان و عملیات رهاسازی برای ۱۳ تن از مصدومان انجام شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر وی با بیان اینکه ۷۰ پایگاه و پست ثابت، موقت و سیار درون مرزی در این طرح فعال است، اظهار کرد: بر این اساس در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی ۶۳ دستگاه آمبولانس، ۲۹ دستگاه موتورسیکلت آمبولانسی، ۲۴ دستگاه خودروی عملیاتی، هفت دستگاه خودروی فرماندهی و ارتباطی، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانسی و پنج فروند بالگرد برای ارائه خدمات امدادی به زائران بکارگیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز