خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی وزیر بهداشت:

رییس جمهور روز دانشجو به «دانشگاه شریف» می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۲۹۱

معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: رئیس جمهور روز دانشجو به احتمال خیلی زیاد به دانشگاه صنعتی شریف می‌رود و در حضور دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا فراهانی با اعلام این خبر اظهار داشت: رییس جمهور در روز ۱۶ آذرماه سال جاری مصادف با روز دانشجو به احتمال خیلی زیاد به دانشگاه صنعتی شریف می‌رود و مراسم ملی روز دانشجو در این دانشگاه بزرگ کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز دانشجوی امسال در حضور رییس جمهور علاوه بر دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی، فعالان دانشجویی کانون‌های فرهنگی، شوراهای صنفی، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی به ارائه نظرات و مطالبات خود خواهند پرداخت.

فراهانی با اشاره به نقش بی‌بدیل جنبش‌های دانشجویی در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان نقش بسیار مهمی در تأمین نیاز‌ها، بازسازی کشور و حفظ استقلال کشور داشتند.

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر نقش‌آفرینی دانشگاه بر تحولات جاری کشور، خاطر نشان کرد: مراکز علمی و دانشگاهی در شرایط خاص و حساس کنونی می‌توانند مسئولان را درحل چالش‌های پیش رو یاری دهند و به پویایی فرهنگی و رشد و اعتلای علمی کشور کمک کنند.

 آیین گرامیداشت روز دانشجو در سال گذشته با حضور دانشجویان نخبه همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با محوریت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد که به گفته اکثر صاحبنظران و دانشگاهیان یکی از پرشور‌ترین، منظم‌ترین و کم‌ حاشیه‌ترین مراسمات ملی روز دانشجو تاکنون در سال گذشته برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز