خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه به کشور/ هوا در استان خراسان رضوی از فردا گرم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۹۳۶

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی از ورود سامانه بارشی از فردا به کشور خبر داد و گفت: روز سه شنبه بارش‌ها به صورت برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

امیرحسین نقشینه کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار داشت: از بعداز ظهر فردا سامانه غربی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و انتظار می‌رود که روز دوشنبه بارش‌ها از نیمه غربی کشور آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها در جنوب غرب همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود، افزود: روز سه شنبه گستره بارش‌ها پراکنده و به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

 این کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی ادامه داد: بیشینه دمای فردای تهران با ۲ درجه افزایش همراه خواهد بود و  کمینه دما ۱ درجه پیش بینی شده است. همچنین در پاره‌ای از اوقات غبار محلی و از اواخر وقت، افزایش ابر را خواهیم داشت.

نقشینه با بیان اینکه روز سه شنبه برای تهران وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، گفت: تا ظهر سه شنبه بارندگی‌ها در تهران تداوم خواهد داشت.

 وی ادامه داد: از اواخر روز دوشنبه روی سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در مناطق مرکزی و ارتفاعات البرز، شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

 این کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی همچنین درباره وضعیت هوای خراسان رضوی، گفت: مشهد طی روزهای آتی گرم‌تر خواهد شد؛ به طوری که دمای هوای استان خراسان فردا به ۵ درجه و روز دوشنبه به ۱۰ درجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: برای استان خراسان رضوی در روز سه شنبه بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز