خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در مراسم تجلیل از موسس دانشگاه پیام نور :

«نصرت الله ضرغام» موجب رشد عرصه‌های علمی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۷۷۴

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حضور نصرت الله ضرغام در عرصه علمی کشور موثر بوده و موجب رشد، ارتقا و ساماندهی این حوزه شده است.

به گزارش ایلنا، محمد فرهادی درمراسم تجلیل از نصرت الله ضرغام اظهار داشت: ضرغام فردی جدی، با پشتکار و با برنامه است و مدیریت سیستم ها را خوب می شناسد به گونه ای که در هر جایی که مدیریت داشته، به سرانجام خوبی رسانده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: راه اندازی دانشگاه پیام نور یکی از اقدامات ضرغام به شمار می رود و وی ساماندهی مناسبی برای این مرکز آموزش عالی در کشور انجام داد و تجارب دیگر دانشگاه های کشورهای جهان همچون استرالیا در تاسیس و راه اندازی دانشگاه پیام نور را مورد بهره برداری قرار داد.

وزیر علوم اظهار داشت: همچنین ضرغام در دانشگاه شاهد، خدمات ارزنده ای داشته و پایه گذاری، ساماندهی، تشکیلات، جذب نیروی انسانی و استادان در این دانشگاه به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی گفت: آیین نامه‌های مربوط به کرسی های پژوهشی، ثبت اختراعات، طرح های پژوهشی و غیره را نیز وی ساماندهی کرد و هم اکنون هم بخش عمده بنیاد نخبگان به وی سپرده شده است.

به گفته فرهادی، ساماندهی پردیس کیش از دیگر خدمات ضرغام است به گونه ای که هم اکنون براساس ارزیابی وزارت علوم این پردیس جزو یکی از واحدهای آموزشی آزاد براساس استانداردهای بین المللی در کشور به شمار می رود.

وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم او همچون گذشته در ساماندهی مناطق آموزش عالی که براساس سند راهبردی چالش هایش نیز مشخص شده است به وزارت علوم کمک کند و در ارتقای نظام علمی، تحقیقاتی، نوآوری و فناوری کشور همچنان فعال و موثر واقع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز