خبرگزاری کار ایران

بازنگری آئین‌نامه برگزاری اردوهای دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۵۹

در جلسه 288 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مقرر شد آئین‌نامه برگزاری اردوهای دانشجویی بازنگری شود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به ادامه بررسی"دستورالعمل اجرایی برنامه‌های موسیقایی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" اختصاص داشت، بخش‌هایی از این سند، که بر اساس پیشنهادهای ارائه شده در جلسه گذشته، مورد بازنگری قرار گرفته بود؛ توسط رییس کمیته فرهنگی تربیتی به استحضار اعضاء رسید.

در ادامه جلسه، اعضاء ضمن تاکید بر ضابطه‌مند بودن برخورد با تخلفات احتمالی در زمینه فعالیت‌های موسیقایی در دانشگاه‌ها، توجه به جنبه‌های اثباتی و روشن شدن مصادیق فعایت‌های مجاز در این زمینه را خواستار شدند.

اعضای شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی همچنین مقرر کردند "آموزش موسیقی" با رعایت جوانب قانونی، صرفاً در رشته‌هایی که در سرفصل درسی ایشان می‌باشد انجام پذیرد.

همچنین تصمیم گرفته شد تا در زمینه دعوت از گروه‌های موسیقی، اولویت با دعوت از گروه‌های موسیقی داخل دستگاه باشد.

در پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدیان گفت: در جلسه‌ای با حضور وزرای علوم و بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد؛ تا آئین‌نامه برگزاری اردوهای دانشجویی به منظور رفع برخی از خلأها و کاستی‌ها مورد بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز