خبرگزاری کار ایران

مقام مسئول در سازمان غذا و دارو:

طرح ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت تجهیزات پزشکی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۲۱

نماینده امور استان‌های اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: طرح نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت کالا در فازهای آتی برای تجهیزات و ملزومات پزشکی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی پرهیزکار، مشاور اجرایی مدیرکل و نماینده امور استان های اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در دومین نشست قطب مناطق آزاد که در چابهار برگزار شد، گفت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده به منظور تدوین شیوه نامه چگونگی انجام فرآیندهای کاری مناطق آزاد در نحوه نظارت بر تولید و صادرات و واردات کالاهای سلامت محور باید دقت ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم به صورت صحیح و مناسبی در جهت سلامت مردم قدم برداریم.

وی افزود: با توجه به آغاز طرح " ثبت " تجهیزات و ملزومات پزشکی و تخصیص کدهای " IRC" جهت تجهیزات و ملزومات پزشکی، طرح نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت کالا در فازهای آتی برای تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز انجام خواهد شد.

پرهیزکار خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست عنوان شده در جلسه جهت مشخص شدن شیوه‌نامه برگزاری نمایشگاه‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی در مناطق آزاد، مقرر شد که شیوه نامه درخواست با لحاظ سیاست‌های سازمان غذا و دارو و طی جلساتی که با مهندس صفوی، مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار خواهد شد، تعیین و در اختیار مدیر امور استان‌ها جهت اعلام به مناطق آزاد قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز