خبرگزاری کار ایران

ستاری خبر داد:

تعریف شاخص‌های رتبه بندی علم و فناوری در شورای عالی انقلاب فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۵۹

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از تعریف شاخص‌های رتبه‌بندی علم و فناوری در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورنا ستاری در حاشیه‌ بیستمین دوره آکادمی علوم جهان اسلام که صبح امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: با برگزاری این اجلاس توفیق یافتیم که میزبان دانشمندانی از جهان اسلام باشیم.

وی با اشاره به اینکه علم و فناوری که در سالهای اخیر به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، از موضوعات این اجلاس بود، گفت: ما به عنوان کشور اسلامی باید نقش موثری در دوران پساتحریم در اجلاس‌های بین‌المللی داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با بیان این مطلب که ایران حرف‌های زیادی در حوزه‌های علم و فناوری دارد، اظهار داشت:  می‌توانیم ادعا کنیم که ایران در میان کشورهای جهان اسلام در حوزه‌ علم و فناوری، بویژه در حوزه‌های نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه نخست را دارد.

ستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از افرادی که به این اجلاس دعوت شده‌اند برای اولین بار به ایران آمده‌اند و این نشان دهنده ضعف ما در روابط بین‌الملی است، گفت: دیپلماسی علمی قوی یکی از پایه‌های حرکت آینده ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز