خبرگزاری کار ایران

فانی:

توسعه کمی و کیفی در دوره ابتدایی از اهداف مهم آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۸۰

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تحول در نظام آموزش و پرورش تحول در نظام نیرونی انسانی است، اظهارکرد: تحول یک کلمه است که در پشت این یک کلمه یک دنیا کار نهفته است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز علی‌اصغر فانی در همایش ملی "آموزش ابتدایی و تجلیل از "دکتر غلامحسین شکوهی" در بیرجند اظهار کرد: در اجرای سند تحول نظام آموزشی که زیر ساخت آن در برنامه ششم توسعه شکل می‌گیرد بتوانیم به دوره ابتدایی هم به لحاظ کمی و کیفی بیش از پیش توجه کنیم.

وی افزود: در سند تحول زیر نظام‌های نظام آموزش و پرورش شامل زیر نظام منابع انسانی، مدیریت و رهبری، آموزشی فضا و تجهیزات، آموزشی مالی و منابع بودجه‌ای، پژوهش و ارزش‌یابی و زیر نظام برنامه درسی است.

وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: این شش نظام ارکان نظام آموزش و پرورش را تشکیل می‌دهد که در راس آن زیر نظام منابع انسانی است.

فانی با اشاره به اینکه تحول در نظام آموزش و پرورش تحول در نظام نیرونی انسانی است، اظهارکرد: تحول یک کلمه است که در پشت این یک کلمه یک دنیا کار نهفته است.

وی تاکید کرد: لازمه ایجاد تحول، ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش است که معلم مهم‌ترین رکن است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه استاد شکوهی هم معلم بود و هم معلم تربیت کرده است، تصریح کرد: لذا امیدوارم بتوانیم منش و روش استاد شکوهی را در همه ارکان آموزش و پرورش بخصوص در پیش دبستانی و دبستانی که زیر ساخت منابع انسانی را شکل می‌دهد عمل کنیم.

وی یادآور شد: این توسعه کمی قابل تدبیر است که امیدواریم به توسعه کیفی برسیم که این امر از طریق این همایش امکان پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز